FAQ

  • Чи отримали моє замовлення?

    Якщо на Вашу електрону пошту, вказану при реєстрації чи оформленні замовлення прийшов лист з номером замовлення - значить Ви все зробили вірно і ми отримали Ваше замовлення! 👍
    Після його обробки в робочий час, в порядку надходження замовлень, менеджер зв'яжеться з Вами, щоб узгодити деталі.

  • Які служби доставки доступні при оформленні замовлення?

    На даний момент доставка доступна
     - перевізником Нова Пошта
     - у магазини ROZETKA

    Ви можете отримати своє замовлення
     - у поштоматі, відділенні або кур'єром за адресою через перевізника Нова Пошта
     - у магазинах ROZETKA

    Зверніть увагу: у нас діють умови БЕЗКОШТОВНОЇ доставки замовлень!

  • Чи є самовивіз?

    На даний момент ми працюємо виключно як інтернет-магазин.
    Можливостей самовивозу немає.

     

  • Чи є додаткові знижки?

    ІнформацІя про діючі акції завжди розміщена на нашій ГОЛОВНІЙ сторінці.

    Також можна окремо проглянути СПИСОК усіх діючих акційних товарів.

  • Як отримувати актуальну інформацію про акції і свіжі поставки товару?

    Щоб отримувати від нас усю саму свіжу інформацію необхідно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ у нас на сайті.

    Також можна відправити нам запит через ЗВОРОТНІЙ зв'язок.

  • Чи маєте окремий прайс для гуртових клієнтів?

    Для гуртових клієнтів ми завжди відкриті до СПІВПРАЦІ . Можете зателефонувати нам або написати на корпоративну пошту info@basket-health.com.ua

    Також можна відправити нам запит на ЗВОРОТНІЙ зв'язок. Найближчого робочого дня з вами зв'яжеться менеджер відділу гуртових прожів.