FAQ
-
Чи отримали моє замовлення?
Якщо на Вашу електрону пошту, вказану при реєстрації чи оформленні замовлення прийшов лист з номером замовлення - значить Ви все зробили вірно і ми отримали Ваше замовлення! 👍
Після його обробки в робочий час, в порядку надходження замовлень, менеджер зв'яжеться з Вами, щоб узгодити деталі. -
Які служби доставки доступні при оформленні замовлення?
На даний момент доставка доступна
- перевізником Нова Пошта
- у магазини ROZETKAВи можете отримати своє замовлення
- у поштоматі, відділенні або кур'єром за адресою через перевізника Нова Пошта
- у магазинах ROZETKAЗверніть увагу: у нас діють умови БЕЗКОШТОВНОЇ доставки замовлень!
-
Чи є самовивіз?
На даний момент ми працюємо виключно як інтернет-магазин.
Можливостей самовивозу немає. -
Чи є додаткові знижки?
-
Як отримувати актуальну інформацію про акції і свіжі поставки товару?
Щоб отримувати від нас усю саму свіжу інформацію необхідно ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ у нас на сайті.
Також можна відправити нам запит через ЗВОРОТНІЙ зв'язок.
-
Чи маєте окремий прайс для гуртових клієнтів?